מתחם הייטק חדש בנווה פריצקי

שילוב של מבנים חברתיים, פיננסיים וחומריים נדרש כדי לבנות ”מרכז חדשנות” בעיר. אבל הרעיון של מתחם חדשנות מרמז גם על פחד לאבד שטח: ראשי ערים מודאגים שהם יפלו מאחור אם הם לא יכולים להתאים את התנאים ל ”חדשנות” שנקבעו על ידי ערים אחרות. הפחדים האלה מתועלים על ידי יועצים וארגונים בינלאומיים. הם יוצרים רשת גלובלית של פתרונות אסטרטגיים.

מתחם היהלום

מתחם היהלום ממוקמת ליד תחנת הרכבת של נווה פריצקי. זו קהילת ההיי-טק הראשונה בניו יורק. הוא כולל כמה חברות היי-טק וסטארט-אפ, כולל אינקובטור רובוטי, חוות גג בשטח 65,000 מ “ר, ואולפן טלוויזיה וסרטים. הוא גם מאכלס חברה שמאמנת אסירים לשעבר לבנות רהיטים.

בעוד מתחם היהלום הוא מתחם ההיי-טק הראשון של העיר נווה פריצקי, השותפים שלה נוקטים גישה מרובת פנים. ממשלת העיר שילבה ידיים עם הקהילה העסקית כדי ליצור מרכז חדש שתומך בעסקי טכנולוגיה נקייה. ה-היהלום תומכת במעבדת העתיד האורבני, שהיא אינקובטור דגל המנוהל על ידי בית הספר להנדסה של אוניברסיטת ניו יורק טנדון. ממוקם במרכז העיר ברוקלין, המרכז כולל מתקן בגודל 10,000 מ “ר שמכיל 15 חברות קלינטק. החברות יצרו יותר מ-200 משרות בעיר מאז היווצרותן.

ה-יהלום צופה שחברות מאפשרות מקומות ייצור קלים-תעשייתיים ו-XL. בעוד שטחי משרדים יניבו יותר הכנסות למ “ר, שטחי ייצור יהיו שכירות נמוכה יותר. זה יעזור להפוך את שטחי הייצור לזולים, וזה חשוב במיוחד בניו יורק, שיש לה יוקר מחיה גבוה. על BNYDC לשקול גם את צורכי הדיירים ולהציע שירותים, שירותים, תשתיות ותשתיות שיעזרו להם לגדול.

מתחמי הייטק דומים מאוד בעולם

סיטי טק

סיטי טק (באנגלית: City Tech) הוא קמפוס הממוקם בברוקלין, ניו יורק. הוא מציע 51 תוכניות לתואר ראשון בתחומים כגון עסקים, בידור, בריאות, הנדסה, שירותי אנוש, משפטים והכנסת אורחים. האוניברסיטה מציעה גם חינוך למורים, קריירה וקורסים טכניים. היא גם חברה במועצת העיר ברוקלין וכן במחוז השיפור העסקי של מטרוטק. בית הספר מחויב לתחייה מחדש של ברוקלין.

המכללה היא ביתם של מעל 17,000 סטודנטים. תוכניות רבות מובילות להסמכה או לרישיון. תוכניות אחרות כוללות עוזרי מחקר עם מעבדות לאומיות, יוזמות לימודים בחו “ל וחילופי סטודנטים בינלאומיים. בנוסף, המשרד מסייע לסטודנטים לנחות בתחומם ולהשתתף בפרויקטים של סיוע קהילתי.

City Tech מציע תוכניות רבות למבוגרים, כולל חינוך לעוזרים משפטיים. סטודנטים יכולים גם להירשם לקורסי חינוך ללא תואר. בקולג ‘יש יותר מארבע מאות חברי סגל. רישום סגל מלא זמין באינטרנט. המכללה דבקה במדיניות ההעברה של חבר הנאמנים של CUNY.

תלמידי סיטי טק יכולים לחוות את ההתרגשות של למידה בתיאטרון 1,000 מושבים. בבית הספר יש חדר כושר ומועדון בריאות לתלמידים. מרכז הלמידה החדש של בית הספר יאפשר לתלמידי סיטי טק להישאר בחוד החנית של חינוך STEM.

תמי

ערים מנסות למשוך חברות טכנולוגיה לבנות בנייני משרדים חדשים. TAMI הוא אחד כזה מורכב. הפרויקט הזה נמצא בבעלות ארגון דרסט וגובהו 104 קומות, עם 3 מיליון מטרים רבועים של שטח רצפה. דיירים ב-TAMI הם חברות תקשורת כגון קונדה נאסט וחברת תקשורת הספורט DAZN.

הרעיון ל-TAMI עלה ממוחו של נשיא שותפות דאונטאון ברוקלין, רובע השיפור העסקי הגדול ביותר ברובע. הוא הוטל עליו למצוא שימושים חדשים עבור שטח משרדים ריק במרכז העיר, וחשב על הדרישה המתפתחת לחלל ב DUMBO השכנה ו-Brooklyn Navy Yard. גורמים אלה נלקחו בחשבון על ידי המנהל, שדמיין חברת טכנולוגיה שתפתח מוצרים ב-DUMBO ותייצר סחורות ב-Brooklyn Navy Yard. הוא גם תכנן לנהל את ענייני החברה במשרדים במרכז העיר.

הון סיכון נמשך לפרויקט TAMI מכל רחבי העולם. דייריו ידועים בטכנולוגיה שלהם, ויש להם גם מדיניות גמישה. למרות מגפות ה-COVID-19 האחרונות, חברות ב-TAMI הצליחו להישאר בעסקים.

זיאן

מתוכנן מתחם היי-טק חדש בזעאן. זוהי עיר הנאבקת לעמוד בקצב הצמיחה המהירה של עריה השכנות. בשנת 2016, מחוז שאנקסי דורג במקום ה-15 בצמיחה כלכלית, ושיאן לא הצליח לעמוד בקצב. מאז שנת 2000, העיר משתדלת לקרן לתמיכה בטכנולוגיות ”קשיחות”, הדורשות השקעה לטווח ארוך וסף טכני גבוה. טכנולוגיית מידע, אנרגיה חלופית, ייצור תבוני ומדעי החיים הם חלק מהתחומים שמתפתחים.

אזור זעאן היי-טק הוא שטח מתוכנן של 155 קמ “ר. הוא יתמקד במידע אלקטרוני, ייצור ציוד מתקדם, ביו-תרופות ושירותים מודרניים. השלב הראשון נפתח לציבור באוקטובר 2017 וכבר הציג יותר ממאה חברות ברמה עולמית ו-Fortune 500 לעיר.

למדינה יש מטרות שאפתניות לפיתוח תעשיית היי-טק משלה. תוכנית החומש קוראת לשיאן להפוך למרכז עולמי של טכנולוגיה חדשנית עד 2025.

פיטסבורג

מתחם היי-טק חדש נמצא בעבודות בפיטסבורג. בחנות לשעבר, שטח של 50 אלף מ “ר יהפוך למרכז לסטארט-אפים של פיטסבורג. חלק מהחברות הוצעו מקום בחינם, בעוד שאחרות שילמו תשלום. מעבדת אלפא וגוגל מסייעות בפרויקט. הוא צפוי להיפתח בתחילת 2016.

מגזר הטכנולוגיה בפיטסבורג גדל ויש לו את הכישרון והמשאבים שהוא דורש, אבל הוא עדיין זקוק לעזרה מבחוץ. זהו ביתה של קהילת טכנולוגיה חזקה שיכולה למשוך חברות מובילות. למשל, גוגל פתחה משרד מקומי ושכרה פרופסור מאוניברסיטת קרנגי מלון כדי לעזור לו. החברה מנתה 150 עובדים עד 2011 ופתחה משרד בכיכר המאפייה.

מספר חברות היי-טק יצאו מהשגשוג והצמיחה של העיר. יש שהביאו לעיר הרבה עובדי טכנולוגיה בשכר גבוה. חברות אחרות השקיעו בשכונות של פיטסבורג, וחלקן עוברות החייאה מקיפה.

אלבוקרקי

לניו מקסיקו יש נכסים ייחודיים שיכולים להיות בשימוש על ידי חברות החלל ותעשיות הייטק. לאחרונה, חברת השקעות היי-טק, MTX Group Inc, הודיעה על כוונותיה לבנות משרד אזורי חדש במדינה. החברה מתכננת ליצור 250 מקומות עבודה חדשים בחמש השנים הקרובות כדי למשוך חברות היי-טק לאזור.

המתחם החדש יהיה האתר של חטיבת האנרגיה המתוכננת של בלו-היילו, המתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים של מכשירי DE. החברה מתכננת להשקיע 6 מיליון דולר בפרויקט, כולל 16 מיליון דולר במימון יצירת עבודה. באמצעות מחלקת הפיתוח הכלכלי שלה, העיר התחייבה 250,000 $ כדי לתמוך בפרויקט זה. לפני שהפרויקט יתחיל, מועצת העיר חייבת לאשר איר “ב חדשה.

ההתרחבות של בלו-היילו בפארק המדע והטכנולוגיה של סנדיה היא דוגמה להזדמנות הגדולה שיש לאלבקרקי להציע לחברות אירוספייס. החברה מרחיבה את המתקן שלה כדי להכיל 300 עובדים בניו מקסיקו, והמתקן יספק מקום נוסף למחקר ולייצור.

שנזן

ענקי טכנולוגיה רבים מבוססים בשנג ‘ן, כולל טננט, ענקית האינטרנט שפתחה לאחרונה מתחם היי-טק. חברות מחשבים ואלקטרוניקה יצרו מאות אלפי מקומות עבודה. מרכז המחקר הגנטי הגדול ביותר בעולם נמצא בעיר. קואנגצ ‘י מדע הוא המשקיע העיקרי במרטין איירקראפט. יחד, תעשיות אלה מהוות כ -40% מהתפוקה של העיר.

המתחם החדש ממוקם בננשאן, מחוז בשנג ‘ן. עיצובו של פוסטר + Partners הוא ציון דרך לארכיטקטורה ברת קיימא בסין. היא מורכבת מקהילת מיקסים, כולל משרדים, חנויות, מסעדות ומרחבים ציבוריים.

המגדלים עולים בכיוון מתפתל, מדרום מערב לצפון מזרח. החזיתות נועדו לשקול שיקולים סביבתיים כמו אובדן חום ורווח חום. חזית הבניין גם נועדה להגיב לתנאים חיצוניים, תוך מתן תנאי תאורה מיטביים בפנים הבניין. במתחם יש גם מוזיאון המוקדש לעיצוב.

שנז ‘ן גם מרוויח מהשקעות סיניות ביוזמת אזור המפרץ הגדול, יוזמה שנועדה לשפר את הקשר בין אזורי החוף הדרומיים העיקריים. הוא כולל פרויקטי תשתית גדולים כמו ברידג ‘ים באורך 34 ק “מ המחבר בין מקאו, ז’ והאי והונג קונג. האזור הושווה לעמק הסיליקון בחוף המערבי של ארצות הברית.

מתחם הייטק חדש בנווה פריצקי

תוכן עניינים

כתבות ועדכונים נוספים