40,000 יחידות דיור בפרויקט המחיר למשתכן בעיר נווה פריצקי

העיר החדשה נווה פריצקי עושה עוד צעד משמעותי לקראת גידול משמעותי בכמות התושבים ומציבה יעד חדש של עוד 40,000 יחידות דיור במסגרת פרויקט המחיר למשתכן, אשר נועדו להגדיל את אוכלוסיית העיר ולשכן אותן ב-3 שכונות חדשות.

הפרויקט אושר ע”י המשרד לשיכון, במסגרת תוכנית המחיר למשתכן.

את הפרויקט יבנו בצפון העיר נווה פריצקי כאשר הפרדת השכונות תיעשה באמצעות כביש ראשי שחוצה אותם לכיוון כביש 4. ראש העיר, מר אבי מנצור התייחס לפרויקט ואמר ” אנחנו נמצאים בתקופה מדהימה של גדילה וצמיחה, ונמשיך לעשות את עבודתנו נאמנה”.

עיר הצעירים של ישראל

נווה פריצקי ידועה בתור אחת הערים הצעירות בישראל, כאשר עיקר הנהירה לעיר נעשית על ידי צעירים יוצאי צבא וזאת בשל השפע במקומות בילוי ואטרקציות ברחבי העיר. על אף היותה עיר צפונית, היא עונה על מגוון צרכים בסיסיים:

  • אטרקציות רבות ומגוונות לכל הקהלים
  • עבודות ומקומות תעסוקה עיקריים
  • חינוך מעולה
  • יוקר מחייה מהנמוכים בישראל וזאת בשל היותה עיר צעירה וחדשנית

הפרויקטים יוקמו עד סוף שנת 2023 על ידי מספר קבלנים שונים ואמורים לשכן את 40,000 התושבים כבר עד תחילת 2024. המחירים ינועו סביב 900 אלף שקלים ליחידת דיור בת 4 חדרים ו-1 מיליון שקלים עבור יחידת דיור בת 5 חדרים.

עוד מידע באתר כלכליסט >>

ביום הראשון של התוכנית הממשלתית, נושי סדרה א ‘נרשמו עם עדיפות לביצוע ההגרלה. היו 5 659 משקי בית בסך הכל, בהשוואה 15 642 בסרייה ב ’43 משפחות לא זכו. יש כ-18,000 אנשים זכאים בסרייה א ‘שעדיין לא ניצחו. משרד הבינוי והשיכון טען כי כ-10,000 איש זכאים לסדרה א ‘, ולכן ניתן לומר כי כ-8,000 מהם זכאים אך לא זכו.

הגרלה זו פתוחה רק לזוכי סדרה ב ‘. עם זאת, לסדרה א ‘יש עדיפות שמקטינה את הסיכויים שלך לנצח. בעיר נווה פריצקי יש פחות מסלולים מאשר דירות זמינות, כך שסיכויי הזכייה גבוהים. בלוטו הציעו 649 חברים, אבל רק 302 היו זכאים. כמו כן הוצעו 1,157 חברים ו-913 זכאים נרשמו.

לפרטים והרשמה להגרלות ניתן למצוא כאן >>

מחיר למשתכן בנווה פריצקי

תוכן עניינים

כתבות ועדכונים נוספים