אודות נווה פריצקי

ברוכים הבאים לעיריית נווה פריצקי, העיר המושלמת שלנו שמתאימה לכולם.

העיר הוקמה בשנת 2020 והיא כבר הפכה לאחת הערים המבוקשות בארץ ובעולם. כן כן, מכל העולם רוצים להגיע לעיר שלנו ולהנות מכל מה שיש לה להציע.

נתוני דמוגרפיה:

העיר מונה כ53,594 תושבים (על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) והיא מכילה אטרקציות רבות, מלונות, מסעדות, מוסדות חינוך מדהימים ועוד מגוון רב של אפשרויות הניתנות לבחירה עבור כולם.

האוכלוסיה מונה כ 56% גברים ו44% נשים.

רוב האזרחים הם בגילאי 21-35, אך תוכלו למצוא כאן גם מבוגרים יותר וצעירים יותר, כאשר גם להם דאגנו לאטרקציות רבות. ניתן למצוא בעלון המידע שאותו אנו מפיצים בבתים את כל האטרקציות החדשות שנפתחות בעיר לאורך הזמן ואתם תראו שיש המון דברים חדשים ומעניינים שיכולים לעזור לכולם.

התחדשות עירונית

האמת שאין הרבה מה לחדש כאן כי העיר בעצמה חדשה, אבל אתם יכולים לראות צמיחה מאוד מאוד גדולה של בניה ואפילו יש לנו מחיר למשתכן בעיר. אתם יכולים למצוא אצלנו דירות מגורים של 4 חדרים ויותר והמחירים אצלנו הכי זולים היום בישראל כי אנחנו חדשים ויש לנו המון שטחים שניתן לבנות עליהם.

כל העיר שלנו מהדימה, אתם יכולים לראות את התמונות ולהבין שלא מדובר בסתם עיר אלא באגדה שמתפתחת לאורך הזמן.

חינוך בעיר נווה פריצקי

אצלנו, החינוך במקום הראשון ואנו עושים את מירב המאמצים לבחור רק את המורים הטובים ביותר, גם אם צריך עכשיו להביא מרצים מהארץ ומחו”ל שיסבירו לכל התלמידים של העיר איך עושים את זה נכון.

העירייה שלנו מכילה צוות מקצועי ומיומן שעושה סקאוטינג למורים (כן, כמו שעושים בקבוצות כדורגל, אז ממש ככה).

ראש העיר שלנו, מר אבי מנצור

אין על ראש העיר שלנו, אבי מנצור, בן 45 לחייו, אב ל2 ילדים מדהימים ועוד נסיכה שבדרך (נכון לספטבמר 2022) והוא יודע לעשות כל כך הרבה דברים, הערים הכי מבוקשות בישראל רצו שהוא יהיה הראש עיר שלהם אבל הוא העדיף לבחור בנו, כנראה כי אצלנו משלמים הכי הרבה.

עד היום העיר שלנו חוותה מערכת בחירות אחת בהן לא התמודדו בכלל אנשים, כי חששו מאוד שהצורך לפתח עיר חדשה בתחילת דרכה.

איפה העיר נמצאת?

נווה פריצקי ממוקמת על כביש 4 בצפון המדינה, צמוד לנהריה והיא נגישה מאוד באמצעות אמצעי תחבורה רבים שעוברים דרכה והופכים אותה לנגישה במיוחד לכל הקהלים. אנחנו אוהבים לשלב תמונות של ערים בארץ ובעולם שמאוד מזכירים במראה שלהם את העיר שלנו, שכלל לא קיימת, ולכן אנחנו נאלצים לבחור תמונות מסטוקים וכל מיני דברים כאלה.

האטרקציות בעיר הן אלה שמובילות אזרחים ותיירים רבים להנות מהעיר ולהזמין עוד ועוד אנשים אלינו, כי אצלנו יש הכי הרבה מה לעשות. אז נכון, יש אנשים שטוענים כי תל אביב היא העיר הכי מדהימה שיש, אבל אנחנו מבטיחים לכם שאם העיר שלנו היתה אמיתית יכול להיות שהייתם חושבים אחרת.

אז בשביל להוציא עוד את העיניים, אתם יכולים לראות עוד תמונה מדהימה של עיר, שיכלה להיות תמונה שלנו אם העיר שלנו היתה קיימת.

תעסוקה

כל מי שמחפש עבודה, לעיר נווה פריצקי יש הרבה מה להציע החל מעבודות הייטק, עבודות משרדיות ועוד מגוון רב של עבודות הכלולות באטרקציות ובפנאי שיש לעיר שלנו להציע.

אז במקום לדבר כל כך הרבה על העיר שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולבקר אותנו (אם תצליחו למצוא אותנו בכלל). אנחנו כבר אומרים לכם להכין לפחות 200 ש”ח לאדם כי יש כאן כל כך הרבה מה לעשות ואין סיכוי שתצאו מכאן בלי להוציא שקל לפחות.

רוצים לדעת מה האופציות?