בעלי תפקידים

ראש העיר, אבי מנצור

ראש העיר, אבי מנצור

אבי מנצור הוא לא סתם ראש עיר, הוא חבר של כל התושבים והוא אחד מראשי העיר המצליחים והנכונים לנשת 2022. האופי הרגוע, הצניעות והיושרה הם אלה שגרמו לו להוביל את העיר דנסון לאחד מהמקומות השוקקים בארץ.

איציק בר נתן, דובר העירייה

המינוי החם של אוקטובר הגיע עם מינויו של איציק בר נתן להיות דובר העירייה. איציק נועד לתקשר עם כל גופי התקשרות במטרה לבטא את הצרכים של נווה פריצקי בצורה הטובה והנכונה ביותר. איציק מגיע עם ארגז כלים מעבודות קודמות למרות שהוא נראה כמו ילד בן 12. איציק, בהצלחה.

סלעית יבניאל

סלעית יבניאל,כספים

היא רק נראית מצחיקה, אבל היא אחת הנשים רציניים והיא אחראית על הכספים בעיר. היא יודע כל הרבה בנושאי כלכלה ופוליטיקה והיא אחת מהמובילות בהעצמת נשים בארץ ובטורקיה.

מיכל לוטן

מיכל לוטן, חינוך

כשמדברים על חינוך, מדברים על מיכל לוטן. אשת החינוך מספר אחת בישראל, למרות שבתמונה היא נראית כמו ילדה בת שנתיים. מיכל אחראית לכך שהחינוך של הילדים שלכם יהיה הכי טוב שאפשר והיא עושה את זה ביד רמה ושולטת בכל הגנים כאילו הם העובדים שלה. אז תריעו למיכל ותגידו לה תודה על פעם שאתם רואים אותה

דולב אמפירי

דולב אמפירי, תמיכה בתושב

כל בעיה כל תקלה וכל בקשה, יש לכם את הכתובת - דולב אמפירי האיש והאגדה הוא אחד מהאנשי העירייה המוכרים והנחוצים בעיר. כל התלונות של התושבים מגיעים אליו והוא דאוג ביד רמה להעלות את הרמה של העיר, לטפל בכל הליקויים ולהפוך את העיר הזאת לפנינה של אמת.

אירועי דת בעיר נווה פריצקי

ברוך מנשה, רב העיר

הוא נקרא רב העיר כי הוא כל יום רב עם מישהו אחר, ברוך מנשה, אחד האנשים החשובים בעיר שלנו, תופס משבצת חשובה מאוד בעירייה וזה לקחת כסף עבור תקופת עבודה קצרה מאוד - רק בחגים הוא נותן כמה תפילות וכאן זה נגמר. אז הריעו לברוך וברכו אותו למצוות ואריכות ימים.

דן סונגו

דן סונגו, מנהל מחלקת הדיגיטל

אם אתם מחפשים מנהל דיגיטל מעולה, דן סונגו כאן לשירותכם. אז נכון שהוא עושה את הדיגיטל של העיר אבל תכלס אין פה הרבה עבודה והוא יכול לקבל עוד חלטורות מהצד. הוא איש מדהים שמוכן לתת 2 קישורים למי שימצא את האזכור הזה באינטרנט וישלח לו בהודעה פרטית. את הקישורים הוא נותן מאתר מ-2 אתרי תמיכה שבבעלותו שנראים כמו אתרים לגיטימיים, אפשר אפילו לבחור מבין רשימה. אז ממש שווה למצוא את השורות האלה ולשלוח לו הודעה.