מחלקת תשתיות ופיתוח

אגף הרישוי והפיקוח הוא זה שאחראי על ליבת העיר בכל היבטי הבניה, החל מתחילת דרכי הבניה בשלבי ההיתרים ועד שלבי תעודת הגמר וקבלת טופס 4. בנוסף, תוכלו במחקת הרישוי והבינוי לקבל מידע בנושאים שונים כמו:

  • זכויות על הבניה בנכסים
  • אכיפה של בנייה לא חוקית
  • מבנים מסוכנים ורישום בתים משותפים

הגשה והסרת התנגדות לבקשה

הגשות מקוונות אפשריות להיתרי בנייה. התנגדויות באינטרנט יכולות להיות מוגשות רק כאשר מותר על פי חוק. מערכת זו אינה מסוגלת לשמש להגשת התנגדות.

מי שהגישו השגות במסגרת הזמן שנקבע, ואשר התנגדותם לא התקבלה על-ידי ועדת הערעורים המחוזית, יכולים לערער.

תוך דקות, אדם המגיש השגה באמצעות המערכת יוכל לקבל אישור בדואר אלקטרוני המאשר לו לשלוח את ההשגה בכתובת הדוא “ל אליה נכנס בעת הגשתו.

בתוך 48 שעות מההתנגדויות, המערכת תיתן עותק לבניין. זה הכרחי לאבטחת מידע ולסיבות טכניות.

חששות הפרטיות של הסרבן לא יטופלו בעותק שהועבר לקובץ הבניין. זה כולל תעודת זהות, כתובת דוא “ל, מספרי טלפון ומידע נוסף. כל שאר הפרטים (כולל ההצמדות להשגה) ייכללו בקובץ הבניה לביקורת ציבורית. מסמך ה ־ PDF יכלול את המידע שהוזן בטופס המקוון ואת הקבצים המצורפים.

איתור בקשות רישוי והיתרים לבניה

ממשק אינטרנט למציאת יישומי רישוי ואישורי בנייה. היא נועדה להקל על מציאת מידע מפורט על מגוון נושאים כגון בקשות להיתרי בנייה, מעמד הטיפול בהם, חוות דעת מגורמים שונים, החלטת הוועדה בעניין הבקשה וכל המסמכים הסרוקים הקשורים לבקשה.

ניתן גם לראות את כל אישורי הבנייה והרישוי בעיר במפה אחת. זה שימושי לכל מי שמחפש אישורי בנייה ספציפיים או איתור יישומים שונים ברחבי העיר.

איך זה עובד

האם אתה רוצה אישור למספר בקשה? באפשרותך לחפש בקשות על ידי כתובת, מספר בקשה או בלוק/קטע. פשוט הזן את הפרטים להלן ולחץ על ”אתר”. כל המידע יהיה זמין במקום אחד.

אתה רוצה לראות את כל הבקשות להיתרי בנייה עירוניים? לחץ על הקישור כדי לגשת למפת GIS.

באפשרותך להגיע למרכז שיחות הנדסי בכל אחד מזמני התשובה המפורטים להלן אם אתה נתקל בבעיה או אינו מצליח למצוא את המידע הדרוש לך.

עיון בתיקי בניין

קובץ בנייה כולל את כל התכניות, ההיתרים וההתכתבויות הנוגעות לבניין ספציפי בעיר (כולל היתר בנייה, תוכנית, טופס 4, תעודה, החלטות ועדת משנה/מחוז/ערעור, צווים מנהליים, מפות מדידה וכדומה).

גיבוש המסמכים בתיבה אחת מאפשר תיעוד מדויק של כל האירועים הקשורים לבניין לאורך זמן. זוהי דרך מצוינת לתעד את כל האזרחים, המחלקות העירוניות ובתי-המשפט, ואת חשיבותה העצומה.

מומלץ לסייע במדריך למציאת מסמכים בבניית קבצים לפני השימוש במערכת.

בדיקת זכויות בנייה

מהן זכויות הבנייה?

זכויות בנייה מאפשרות לך לבנות על קרקע ולהשתמש בה.

איזה מידע כלול? ‏

בלוק וחלקה, רישום תוכניות המיושמות בקרקע ובמעמד, ייעודים או שימושים על פי תוכניות בנייה עירוניות, שטחי בנייה וקווי בנייה, גבהים, אפשרויות בנייה חדשות ותוספות, התראות על הסדרי קרקע, שימור מבנים, מדיניות תכנון.

כיצד נוכל להשיג את המידע?

אתה יכול להשיג מידע כתוב על זכויות הבנייה של הנכס מהמערכת המקוונת. המידע הזה יכול אפילו להיות חתום על ידי מהנדס העיר. ניתן להשתמש במכתב זה כדי לבסס סמכות.