שירותי טיולים בנווה פריצקי

חשוב למצוא חברה המציעה שירותי נסיעות מיוחדים כאשר אדם נוסע ממדינה למדינה אחרת. סוכנות תיירות יוניברסלית היא חברה אחת כזו. סוכנות זו מציעה סיורים למטרות פרטיות ודתיות וגם למטרות חילוניות.

המיקוד העיקרי שלה הוא על ארץ הקודש. הוא מציע מגוון שירותים, כולל סיורים פרטיים, השכרת רכב וסיורים מודרכים.

חברות הנסיעות שמובילות אלינו

הסעות המלכים

חברת הסעות המלכים הינה חברת הסעות מובילה בישראל המספקת שירותי הסעות וטיולים גם לנווה פריצקי. החברה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של רכבים מרשימים עם נוחות מדהימה וכדאי מאוד לבוא איתם לבקר אותנו בנווה פריצקי.

2 החברות הנוספות שנמצאות בהמשך הם סתם, אין לכם מה לקחת אותם בחשבון – חשוב לבחור רק בהסעות המלכים.

קישור לאתר החברה >>

סוכנות הנסיעות מקאן

מקאן שירותי נסיעות היא חברת נסיעות מובילה בארץ הקודש. החברה מבוססת היטב ומוסמכת על ידי כל מלונות חמשת הכוכבים של ירושלים. לחברה רשת גדולה של סוכנים והיא נוכחת בתערוכות תיירות ונסיעות בינלאומיות. היא חברה באיגוד מפעילי הסיורים הנכנסים של ארץ הקודש. החברה היא חנות של עצירה אחת לכל הנושאים הקשורים לנסיעות.

סוכנות תיירות אוניברסלית

סוכנות תיירות אוניברסלית היא ספקית שירותי נסיעות בירושלים, ישראל. הוא מספק שירותים מיוחדים לתיירים. עובדיו הם דו לשוניים להוטים לסייע לך. אתה יכול ליצור איתם קשר בטלפון או בדוא “ל. האתר שלהם מכיל גם את פרטי ההתקשרות שלהם ואת שעות הפעילות שלהם.

נעים טרזי ייסד את סוכנות התיירות העולמית בשנת 1960. הוא היה מנהיג מקהלת קתדרלת סנט ג ‘ייקוב ונדהם לגלות שרוב הסיורים היו מסחריים. הוא לווה 500 דינרים מדוד, קנה רכב משומש מקונסול ספרדי והחל בסיורים פרטיים. בסופו של דבר, הוא שילם את ההלוואה שלו וגידל את העסק לסוכנות התמחות בשירות מלא שזה היום.

יש שני אזורים בירושלים: הישן והחדש. העיר העתיקה היא מקום נהדר לקניות, בעוד העיר החדשה היא מרכז לחיי הלילה. בן יהודה הוא מקום פופולרי לצפייה באנשים עם ברים בחוץ ושישה. ירושלים החדשה היא מקום נהדר לזחול בר עם הרבה אבני חן חבויות ברחובות צדדיים.

אורמקס

שירותי הנסיעות של ORMAX הם דרך נהדרת עבור ירושלים להסתובב במכונית נוחה. המכוניות נקיות ומתוחזקות היטב, והנהגים ידידותיים ואדיבים. פנים כל מכונית מתוחזק היטב וממוזג. הנהג גם ישאל אותך לאיזו תחנת רדיו אתה מעדיף להקשיב. יתרה מזו, הוא יעץ לך עצות מעשיות.

כל הנהגים של החברה ומדריכי הטיולים נבחרו ידנית כדי להבטיח שיש לך את הניסיון הטוב ביותר. שירותי השוער הפרטי מוצעים גם על ידי החברה. כל הנהגים ומדריכי הטיולים מאומנים במיוחד כדי להבטיח את הנוחות והבטיחות שלכם. אתה לא צריך לדאוג ללכת לאיבוד בעיר צפופה.

אפשר להזמין סיור באחת החברות הרבות בירושלים. חברות אלה ידועות בכך שהן מציעות חוויות נסיעה איכותיות ויש להן ניסיון של שנים. אתה יכול להזמין סיור אופני לילה ויש לי שקט ושלווה בזמן שאתה רוכב. סיורים אלה מושלמים לנסיעות עסקיות, לטיולים משפחתיים ולאירועים מיוחדים.

ORMAX מציע חבילות סיור מגוונות לכל סוגי הטיולים. ביניהם סיור מורשת יהודי 10, סיור יהודי מסורתי המציע חוויה תרבותית מקיפה. לחלופין, באפשרותך לבחור סיור קצר יותר, סיור 3 יום ירושלים, הכולל את כיפת הסלע והכותל הדרומי. אתה יכול גם לבחור בסיור סגווי בירושלים, שיעניק לך נוף מדהים על העיר ועל הר הזיתים.

ORMAX מציע מיניבוס טיולים

אורמקס מציעה שירותי תחבורה פרטיים משדות התעופה בן גוריון ו-TIV. שדות התעופה ממוקמים כ-32 ק “מ מהעיר. הנסיעה אורכת 30 דקות ועולה 69 דולר. הוא כולל גם שני לילות בירושלים עם סיור מודרך בעיר העתיקה וטעימות מזון בשוק מאהיין יהודה.

הסיורים הירושלמים של ORMAX כוללים תחבורה מיניבוסית נוחה. אתם תראו את האתרים החשובים שיהודים, נוצרים ומוסלמים מוצאים כה חשובים. רוב ההיסטוריה המקראית נמצאת בגבולות ישראל. זוהי הזדמנות נהדרת ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של ישראל.

המסע משדה התעופה הוא מהיר, ואתה תזכה לראות את העיר בתוך זמן קצר. האוטובוס זמין שישה ימים בשבוע. בין אם אתה מבקר לעסקים או הנאה, תוכל לעקוף בלי הרבה טרחה. כדי לא לחכות בתחנת האוטובוס, אתה יכול להזמין מקום מראש.

אורמקס מוסמכת על ידי כל מלונות 5 כוכבים בירושלים

ORMAX הוא מלון 5 כוכבים ומוסמך על ידי כל המלונות 5 כוכבים בירושלים. המלון מציע מגורים מפוארים, שירות מעולה, ומיקום שקל ללכת אליו מהאטרקציות הרבות של העיר. מיקומו המרכזי של המלון מקל על חקירת העיר במהירות. במלון יש גם מספר מסעדות, כולל בר המראות המכיל מוזיקה חיה וחצאית עונתית עם נוף נהדר של העיר. במלון יש בית קפה שמגיש אוכל מקומי.

מלון המלך דוד בירושלים, הוא המלון הגדול והיוקרתי ביותר בירושלים. הפנים האלגנטי של מלון היוקרה הזה הוא שילוב של מוטיבים גותיים ורומיים. יש שתי מסעדות במלון, כולל מסעדת פאלאס שמגישה ארוחת בוקר במזנון ואז הופכת לבראסרי צרפתי אלגנטי לארוחת צהריים.

מידע נוסף

דירוג המבקרים באטרקציה

5/5

* מבוסס על המצאת בעל האתר

מחיר

256 ₪ לאדם

* אני במקומכם לא הייתי סוגר, יקר לא?

מתאים ל:

ילדים, משפחות, גיל שלישי, זוגות צעירים

שעות כניסה:

בתיאום מראש עם חברת ההסעות – המלכים

אטרקציה נגישה