“איך אפשר לסכם תקופה כל כך מדהימה” אמר אבי מנצור, ראש עיריית נווה פריצקי. “עם שגרה כל כך קבועה וידועה, קשה מאוד למצוא ריגושים בשגרת היום יום. תחרות הקידום הזאת הביאה לנו כל כך הרבה ריגושים בתקופה כל כך קצרה. הרגשו שמחה, התרגשות, פחד, כעס וזה לא משהו שאנחנו רגילים אליו בשגרת היום יום שלנו.”
אבי מתייחס לתחרות קידום האתרים בצורה מאוד עניינית ויודע – “בתור עירייה, עשינו את המקסימום כדי לשים את נווה פריצקי על המפה וזה מה שחשוב”. הוא הוסיף “אני לא יודע מה בדיוק יהיו תוצאות התחרות, אבל אני כן יודע שבאמת נתנו את כל כולנו והיינו מאוד מחוייבים לתהליך. הדבר היחידי שלא נתנו עליו משקל משמעותי הוא עניין התקציב – היינו מוכנים להשקיע לא יותר מ-1,000 ש”ח וחרגנו ב200 בלבד שזה יפה. ראיתי מתחרים שהשקיעו כפול 10 ויותר”
מה לצוות של נווה פריצקי היה להגיד?
צוות העירייה של נווה פריצקי שנרתם גם הוא לתחרות שידרו מעט אופטימיות בנוגע לתוצאות אך ניסו להיזהר במילים “אנחנו מובילים בתוצאות החיפוש במשך שבועיים עם חצי יום שבו לא היינו ראשונים באזורים מסוימים בארץ, אנחנו לא רואים סיבה שנפסיד כי אנחנו חושבים ברמה הטכנית עשינו את העבודה הטובה ביותר” זאת בהתאם לפגישת הזום בה שיבחו את העבודה של נווה פריצקי, האתר הרשמי, ברמה הטכנית אל מול המתחרים.
“ניתן להגיד שהפחד הגדול ביותר שלנו הוא עניין התקציב, כי לא באמת השקענו את תקציבים גבוהים לטובת קניית קישורים ואפשר להגיד שפה אנחנו לוקים ביחד למתחרים שלנו. גם ברמת התוכן אפשר להגיד שאנחנו נחותים ביחד למתחרים, אבל ביחס לעיריות אמיתיות אנחנו בסדר גמור, וזה מה שחשוב לדעתנו”.
דן סונגו, שאחראי על חווית המשתמש של אתר העירייה אמר: “אנחנו עשינו מעל ומעבר לתחרות. זה לא עניין הסכום הכספי שזוכים בו, אלא יותר היוקרה.”
הוא סיכם את השיחה ואמר “אנחנו מאחלים בהצלחה לכל העיריות המתחרות ומאמינים שניפגש גם בשנה הבאה.”
כאן, אפשר להגיד שתמו כל פעולות הקידום של צוות עיריית נווה פריצקי וכל מה שנותר הוא לחכות לתשובות מחר בשעה 9:00 בבוקר.